ארקיע מודעת לכך שכל נוסע מוגבל זקוק לתשומת לב יתרה בשל מעמדו המיוחד ולכן ארקיע עושה את מירב המאמצים על מנת למלא אחר צרכיהם של נוסעים בעלי מוגבלויות פיזיות - החל מההתייצבות בשדה התעופה והבידוק, דרך שירות מיוחד במהלך הטיסה ועד להגעתם לשדה היעד. כמו כן, תשומת לב מיוחדת ניתנת לכך, שבעת פינוי חירום נוסעים בעלי צרכים מיוחדים אינם מסוגלים להתפנות מהמטוס ללא סיוע.
הנוסעים יזכו לעזרה מלאה מדיילי האוויר מרגע עלייתם למטוס ועד לירידה ממנו: הכוונה למושב, אחסון החפצים האישיים, הידוק חגורת המושב וסיוע בעת הגשת הארוחה או השתייה החמה, בהתאם לצורך.
נוסעים הנזקקים לשירותים מיוחדים מתבקשים להודיע על כך מראש, על מנת שצוות הטיסה יוכל להיערך למילוי צרכיהם בצורה הטובה ביותר. ציוד עזר, כגון כסא גלגלים, קביים והליכונים, לא יחויב כמטען עודף.
בכל מטוסי ארקיע הותקנו מושבים מיוחדים לנכים, בעלי ידית מתקפלת להקלת הכניסה והיציאה מן המושב. מושבים אלו ממוקמים בקרבת פתח העלייה למטוס. כמו כן, במטוסי הסילון החדשים מותקנים בשירותים אביזרים מיוחדים לנוחיות הנוסעים המוגבלים.
נוסעים מוגבלים הנזקקים לסיוע בצרכיהם הבסיסיים, יתקבלו לטיסה כאשר הם מלווים על ידי נוסע המסוגל להושיט סיוע זה במהלך הטיסה. הטסת כסאות גלגלים ממונעים הינה מוגבלת, ודורשת קבלת אישור מראש מנציג חברת התעופה.
נוסעים בכסא גלגלים:
נוסעים בכסא גלגלים ילוו על ידי דייל השירות בעת העלייה והירידה מהמטוס. בנמל התעופה בן גוריון עומד לרשות הנוסעים בכסא גלגלים רכב מיוחד, המסייע במעבר מהטרמינל ועד לתא הנוסעים במטוס.
נוסעים עיוורים בעלי כלבי נחייה:
כלב נחייה יוטס בתא הנוסעים אם קיימת אפשרות להחזיקו ליד מושב בעליו, מבלי שיהווה הפרעה לשאר הנוסעים ובתנאי שיהיה קשור ברצועה ופיו יהיה חסום ברסן (מחסום פה). נוסעים עיוורים מתבקשים טרם הטיסה לחתום על טופס שחרור מאחריות גם עבור הכלב. דייל שירות ילווה את הנוסע העיוור אל המטוס וממנו, בעת ההגעה לתחנת היעד. הטסת כלב נחייה בתא הנוסעים לצד בעליו, אינה כרוכה בתשלום.