Loading

בחר תאריך יציאה

בירוק - טיסות ארקיע
בכחול - תאריכים להזמנה
היעדים הנבחרים:
כל היעדים:
בחר

חפש עכשיו

יציאה ב -
בחר יעד
בחר תאריך
גמיש בתאריך? הצג הצעות משתלמות בתאריכים קרובים

שירות לקוחות

פניית לקוח/ה למחלקת שירות לקוחות של ארקיע

ארקיע מייחסת חשיבות רבה לשביעות רצון הלקוח ונוקטת במירב המאמצים להעניק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר האפשרי. 

מחלקת שירות לקוחות של ארקיע, היא מחלקת קשרי לקוחות ופניות הציבור. מחלקה זו פועלת במטרה להבטיח קיום תהליך קבוע של שיפור ברמת השירות ללקוח. כל פניה, הערה הצעה, תודה או תלונה, נבדקת לעומק במלוא תשומת הלב הראויה. ארקיע רואה בפניות הציבור תרומה חשובה לקידום איכות השרות ומקבלת בתודה ובהערכה כל פניה. 

בכל הקשור לשרות וטיפול בהזמנות עתידיות, של ארקיע לרבות בקשות מיוחדות, תלונות, בירורים, שינויים, ביטולים, ובירור דמי ביטול, יש לפנות לסוכן הנסיעות באמצעותו בוצעה ההזמנה ובמידה שההזמנה נעשתה ישירות בארקיע יש לפנות למרכז ההזמנות בטלפון 5758*. 

בכל תלונה שמתעוררת במהלך החופשה אשר קשורה לתקלה באספקת השירות או תקלות בבתי מלון או אצל נותני שירותים אחרים, יש להפנות תחילה תלונת שירות בזמן אמת אל ספק השירות עצמו או מחלקת קשרי לקוחות או פניות הציבור במלון אשר מחובתם לטפל בתיקון הליקויים. בחו"ל, יש לפנות אל משרדי הספק המקומי על פי פרטי ההתקשרות המופיעים על גבי השובר אותו קיבל הנוסע עם מסמכי הנסיעה וכרטיסי הטיסה. 

מחלקת שירות לקוחות ארקיע מטפלת בפניות לקוחות שמתקבלות לאחר מימוש הנסיעה ונוגעות כאמור, לנושאי קשרי לקוחות ארקיע ופניות הציבור כגון תלונות שירות, הערות, והצעות. 

הצעות/ הערות/ תלונות יש לשלוח בכתב באמצעות דואר או דוא"ל e- mail  או פקס, כתובות ההתקשרות מצורפות להלן. אין צורך לשלוח את אותה תלונת שירות במספר ערוצים. במקרה של תלונה יש לצרף את כל המסמכים הרלוונטיים אשר מאפשרים בדיקה יסודית של העובדות. מחלקת שירות לקוחות ארקיע שולחת את מכתב התשובה בדואר ועל כן פניית לקוח/ה צריכה להכיל כתובת דואר לקבלת מכתבים.   

עם קבלת פניית לקוח/ה או תלונה, שולחת מחלקת שירות לקוחות ארקיע, מכתב אישור ובו הערכת הזמן לסיום הטיפול ומספר הסימוכין של הפנייה. 

פניות בכתב למחלקת שירות לקוחות באמצעים הבאים:

דואר:
ארקיע - מחלקת שירות לקוחות
ת.ד 39301
תל אביב 6139201

דוא"ל:  

פקס: 
03-6903311


פניות/ תלונות בנושאי כבודה חסרה או כבודה שניזוקה:

ארקיע עושה כל מאמץ להבטיח כי כבודתכם תגיע בשלום בטיסה ליעדה. יחד עם זאת, וחרף כל המאמצים, עלולות להתרחש תקלות שאינן בשליטתה או באחריותה של ארקיע. במקרים כאלו, תעשה ארקיע כמיטב יכולתה לפתור כל בעיה במהירות האפשרית ולשביעות רצון הלקוח. 
במקרה של אי הגעת כבודה או נזק לכבודה, יש להגיש תלונה מיד עם הנחיתה לנציג השרות במחלקת איתור כבודה, אשר נמצא בעמדת אבידות ומציאות בנמל התעופה בכל נחיתה של מטוס ארקיע. 

במעמד זה חובה להציג את תגי הכבודה הרלוונטיים אשר הודבקו על הכרטיס או הדרכון בעת מסירת הכבודה בדלפק ההתייצבות טרם הטיסה. 
התלונה תיבדק והנציג ימלא דו"ח ויספק הנחיות להמשך טיפול. הדו"ח ימולא אך ורק בהתאם לממצאים ובכפוף לתנאי חוזה התובלה. 

פניות/ תלונות בנושאי כבודה יש להגיש בכתב בהתאם לתנאי חוזה התובלה ובמועדים כפי שנקבעו בחוזה זה. 
בכל פנייה/ תלונה ש לצרף את המסמכים המקוריים הבאים:

כרטיסי עליה למטוס 
דו"ח מעמדת אבידות ומציאות – איתור כבודה בשדה התעופה 
תגי הכבודה שהודבקו על כרטיס הטיסה (או הדרכון) 
קבלות רלוונטיות ומסמכים

פניות/ תלונות בנושאי כבודה בטיסות פנים ארציות של ארקיע לכתובת : 

ארקיע - מחלקת שירות לקוחות
ת.ד 39301
תל אביב 6139201

ניתן גם לפנות בדוא"ל או בפקס אולם את המסמכים המקוריים יש לשלוח בדואר.

דוא"ל:  

פקס: 
03-6903311


פניות/ תלונות בנושאי כבודה בטיסות בינלאומיות של ארקיע לכתובת:

QAS מחלקת איתור כבודה
ת.ד 136 נתב"ג 70100
טלפון: 03-9754286


פניות/ תלונות בנושאי כבודה נעשות ישירות לחברת התעופה אשר ביצעה את הטיסה ולא אל הגורם ממנו נרכשו הכרטיסים  על כן, כל פניה / תלונה המתייחסת לטיסה בחברת תעופה אחרת שאינה "ארקיע", יש לשלוח ישירות לחברת התעופה על פי הכתובת שנמסרה לנוסע בעת הגשת התלונה בשדה התעופה.